dimecres, 26 de juny del 2013
NITCATMEL
Allò que neix quan alguna cosa important se'n va.
Sense objectius, sense pretensions. En un procés d'auto reorganització i ruptura que comença avui, aquí i amb tú.
Només amb les ganes de transformar l'energia que un bon dia va dur la Nit.
En una Nit de canvi, aporfito la Nit, per tranformar de la mà de la Nit, la Nit en puta mare de Nit.
Nit Cat Mel sorgeix a les 4.32 d'una matinada d'un dijous qualsevol... o no.
Va per tú.
Nit de Mel, Deliciosa Princesa, Preciosa Revolta Esverada. T’en vas corrent seguint l’instint que emana de tú: I potser no tornes mai més. Desperta’m algún dia per sorpresa... que no li diré a ningú...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada